14.36

idag har de inte hänt ngt kul.. än
gick upp försent, hhalv 11 jag hatar att gå upp så sent
nästan hela förmiddagen är ju förstörd då, usch!
aja mamma hade släppt ut hästarna :) så gick bara ut och mockade & fixade lite små saker
carissssma får stå idag.
väntar på att linnea ska komma om en liten stund & madde kmr med sen
inte gjort så mkt mer idag faktiskt
i morron ska jag fixa lite sista julklappar tror jag :p
sen ska jag gå till fia med hennes julklapp(a)
seeeen får vi se vad som händer, ska nog till pappas bror en snabbis på kvällen
sen äre ju julafton :) mysigt!
 
red carisma barbacka i går, och jag har faktiskt inte så mkt träningsverk som jag trodde jag skulle ha :p
ibörjan va hon jobbig, ställde sej upp sparka å höll på, hon beter sej som en tre åring lr nått haha :)
men annars så är hon skit fin nu, pigg & glad å sånt. lite för glad ibland ;)



finaste (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0