21.59

kollat på andra avenyn precis tidsfördriv och pratat med bästa!
gick bort och mötte fia förut bytte lite julklappar å sånt:)
fick en del...fina? saker av fia, hahah lr jag vet inte riktigt vad jag ska kalla dom :p
men ja, vi får väll se om jag får användning för dom hahha ;)
men tack fia, & jag vet att du läser detta (a)<3
sen va linnea här när jag kom tbx, bytte julklappar med henne med då
ett jätte fint armband, tack! <3
sen kom madde oxå hahahh bytte med henne med då, typ de ända jag gjort idag känns de som :)
ett skit fint armband & örhöngen med :) härligt med sånna saker tkr jag, tack! (L)
aja ska dra mej nu hade jag tänkt, har ändå inget mer att skriva.
daniel ska väcka mej vid 3 tiden, han ska jobba:) så jag ska faktiskt försöka va vaken :p
ointressanta saker men jaja
ajaaa puss!


Kommentarer
Postat av: fiia

HAHA HAHA HAHA fia jag har skrattat hela dagen lång XD XD men jag tkr det va ganska fina saker du fick ändå (A) XD och jag lovar berättar jag om dom för dunken kmr han inte låta dig gå utan dom XD

så varse och tack :) saknar & älskardig <33

2009-12-22 @ 23:27:44
URL: http://bossesbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0