länge seeen

va ett tag sen, japp
men har inte haft tid lr lust, men bara för att fia & madde tjatar så skriver jag ett inlägg iaf (a)
jullov i fredags, härligt!
åkte till borås med madde efter skolan, vi slutade vid 10 :) hittade det jag skulle faktiskt
lite julklappar å sånt, sen va vi hemma vid halv 6 kanske ? tog in hästarna, in & duscha lite snabbt sen kom daniel :)
vi kolla på tv å sånt en stund, sen va pappa hungrig så vi hämta pizza,
sen efter en stund så ville stina hem hehe, hon va i blidsberg på ngn grej. så vi åkte och hämtade henne, lr ah daniel kanske man ska säga, för jag åkte ju bara med ;)
va hemma rätt fort efter de, kom hem och strömmen gick (y)
men den kom tbx efter en stund, sen kolla vi på film, och jag somna rätt snabt hehe :p
sen i går åkte han hem, vid strax innan 12 typ? han hade match å sånt :) (L)
aja sen på kvällen blev de inte riktigt som jag och fia tänkt oss, men aja :)
red carisma igår med, sjukt fin:)
inte gjort ngt idag typ, rätt gött faktiskt, red carisma utanför huset idag, i snön
de va kallt men hon va pigg. och lika fin som igår ! lite stelare i vänster bara, men de släppte ganska fort <3
aja nu har jag duschat och ikv ska jag bara kolla på tv och sova rätt tidigt ?

juste, i morron bleker jag min utväxt :D

Kommentarer
Postat av: fiia

nej det blev ju inte det :(

men det tar vi igen någon annan dag... NYÅR!(Y) ;)?

saknar diig <3

2009-12-20 @ 18:57:14
URL: http://bossesbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0