-

har precis kollat klart på ridsport, küren tror de stavas så ?
aja, de är helt sjukt va fina hästarna äär ;o
kollade på hoppning i morses vid kvart i 11, gick bra för svenskarna faktiskt, rolf-göran vann :p
men två svenskar red fel väg ;s de händer inte ofta alltså, på den nivån :)
ajaaa gick ut strax innan 10idag, släppte ut hästarna å sånt, fixade stallet
ingen ridning idag, christos skulle vila tror jag, & stina red chess själv
och carisma har fortfarande tappsko.. 
men hjälpte pappa att tapesera lite (h) de är klart på övervåningen nu, & de blev faktiskt jätte mysigt där uppe :) bättre än va jag trodde.
ska duscha om en stund, & vänta på att klockan blir 22.00 så jag kan kolla på ridsport igen (a)
och i morron skola, sen rida om carisma har fått en sko på fooooooten
annars så hhar jag två prov på tisssdag, hk & matte.
madde har gjort hemkunskaps provet och sa att de va jätte lätt :) matte provet hoppas jag går bra iaf
jag behöver verkligen, lr måste få G på de. för dom skriver väll typ in betygen på fredag? och eftersom jag har IG nu så behöver jag få g på de provet :) och jag tror faktiskt att jag får de :p jag har bara haft godkänt på ett prov sen 8an, :s och de provet jag fick G på va i 9an, så alltså hade jag inte G på ett ända matte prov i 8an hehe, de är dåligt ;s men aja jag ska få G iaf :))de är 25 dagar kvar till julafton med, de är snart :o :D aja nu ska jag göra annat, puss
 

finaste (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0