-

Hey
=d

skolan idag har funkat rätt bra ändå faktiskt :)
inget mer att säga om de hehe
och näst, nästa vecka slutar vi H Ä R L I G T ! :p
en sak som inte är lika härligt är att jag har två prov i morron ett på onsdag, en matte inlämmning, spanska läxa,engelska läxa, novell jag måste bli klar med till nästa vecka, och so inlämmning till nästa vecka :)
hehehe de är hemskt japp, men dom tre proven är snart fixade så jag får betyg i hk,matte & biologi :D
hoppas jag iaf, sen so inlämmningen jag måste fixa tills nästa onsdag. men den gör jag i helgen, faaasst de brukar aldrig bli av.. engelska & spanska är bara att läsa igenom ngn gång så kan man de& svenskan hinner jag bli klar med på lektionerna, så de blir inga problem ngt utav att de faktiskt =) men aja, mamma mockade åt carisma (L) idag, tack :)
så min tid har jag spenderat i matte,no och hk boken (h)
aja nu ska jag upp och fortsätta, sen ska jag käka & se på tv :)
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0