5 nov

Hey

skolan idag, precis som alla andra dagar
volleyboll på gympan, och de va faktiskt kul
sen in till ulricehamn med mamma & madde
mamma skulle handla mat och jag & madde hade slutat så vi följde med
bättre än att sitta i skolan ? japp!
sen hem, och vid 6 tiden ? kom älskling :)
mamma va snäll och mockade åt mej idag, tack!
de har snöat hela dagen så de passade bra med carismas vilodag idag
hon hatar när de blåser och snöar/regnar
aja
imorron ska jag med fia & linnea och kolla på "en julsaga" hahaha
de kmr typ vara vi tre och småbarn? men iaf, filmen verkar mysig
 ah brist på saker att göra med. sen ska jag sova hos fia
hon är bässst :D och ja, jag vet jag skriver de i nästan varje inlägg
sen på lörda kvällen ska jag nog till madde, va rätt länge sen faktiskt :)
nu ska jag sova,
& juste, jag städade mitt rum idag med, de behövdes !
och om 11 dagar får daniel körkört, de kmr bli kul faktiskt =)

puss !



finaste! (L)
carisma ser tråkig ut nu med all vinter päls ;s

Kommentarer
Postat av: sofia:)

haha fia filmen va bra men jag tyckte ändå den lilla filmen om molnen va bäst x)

det va mys på att du sov över och sorry för att jag får smått damp ibland -.- :/ aja ;))

du är bäst ochjagälskarej <3

2009-11-07 @ 15:35:24
URL: http://bossesbrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

hästar ser alltid tråkiga ut hahahah!

2009-11-10 @ 19:04:50
URL: http://tchamwigu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0