7 nov

hey

orkarde inte skriva ngt igår, lr jag hann inte
åkte hem från skolan igår, de funkade inte med min mage
så åkte till doktorn, tog lite prover & sånt
och de finns verkligen inget jag hatar mer än sprutoir =(
iaf, så trodde dom att de va att min mage stannar, tarmarna & allt stannar till & de är då jag får så ont
så jag ska fortsätta att äta mina tabletter & ska tbx dit för att testa om jag är gluten, lr inte tål mjölk å massa sånt
och jag kmr behöva ta sprutor, fyfan!
aja bio med fia & linnea på kvällen den va sådär faktikst..
sen in snabbt på ica, köpte glass sen hem till fia
vi käka glass å massa, kolla på janne lång ben haha
fia ville de ;)
sen snacka vi typ hela kvällen, mysigt :)
och fia är så jävla kul, :DD
sen somnna vi typ vid tre
gick upp vid halv 9, lr fias mamma ringde  då
lr lite tidigare sen börja fias mobil, lr alarmet på hennes mobil
och de va seriöst de värsta jag hört :s
hahah men fia är bässt & jag älskar henne
nu skrev jag de i detta inlägget med :DD
sen gick vi upp, & gjorde massa annat
fia " imiterade" saker, sääl, bebis och massa
ja, de låter som hon är tre år men faan va jag skratta :D
nu orkar jag inte skriva mer, ska snart till madde
ska bli kul :)
hej!

Kommentarer
Postat av: sofia:)

Heeey fia pälsk :D

din mage ska bli bra med min hjälp =))

och jag vet att du älskar min asmå ljud x)

men jag ger dig dina ... på måndag ;)

tyvär kunde jag inte göra mitt skämt :(

men men ;) älskarej <33

2009-11-08 @ 11:27:15
URL: http://bossesbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0