längesen

har glömt av/inte-orkat skriva ngt men de är rätt tråkigt ändå
iaf så har de inte hännt allt för mkt sen sist, jag har vart sjuk i över 1 vecka
så har vart hemma, rääääätt tråkigt de med
men va med daniel igår (L) som både fyllt 18 år och fått körkort sen jag skrev sist, grattis älskling
vi kolla på tv, käka pizza å sånt, mysigt!

gick ut vid nio tiden idag, gjorde iordning mammas häst :)skulle skritta han åt henne idag, håller på att sätta igång han igen. han har haft lite problem med hoven osvosv, red han han va pigg. sen fixa jag stallet och mocka å de, in käka frukost :p sov typ en kvart på soffan (a) sen ut och rida stinas ponny, som inte gått på ett tag.
galet pigg va han, härligt! :) och de är rätt kul att rida ponny igen, fast smått.
red ut iaf, och de spö regna (: carisma har tappsko så hon fick stå idag, hon har stått för mkt nu :(
ska ringa hovis i morron iaf. nu ska jag strax duscha, är ensam hemma, lr nää dom andra åker om en timma typ.pappa och stina alltså, mamma jobbar å kmr väll hem vid halv 10. sen åker hon oxå dit:) tror jag. jag ska duscha å käka tacos, helt ensam (h)
underbart! aja nu måste jag sticka :D
puss


jag saknar fia
<3




Monte Christo, finaste hästen


Kommentarer
Postat av: fiia

Hej fia jag saknar dig också men tkr vi sa satsa på helgen och genomföra våran plan mohha (A) <3

2009-12-02 @ 16:49:12
URL: http://bossesbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0