Ny blogg, igen !

yes, ny blogg igen!
tagit bort dom andra jag haft :)
och ah, lovet är typ slut men de har varit ett helt okej lov iaf

i måndags hände inte så mkt, va bara hemma & stallet å sånt
på tisdag kväll va jag hos fia & marcus & daniel kom :)
mysigt ! kollade på film, the last house on the left? tror den hette så iaf:p
jag & fia tyckte den va helbra, fassst daniel & marcus kolla bort mer än en gång om man säger så (a) :)
sen kom fias mamma å lillebror hem, så vi gick ut till de andra huset lr va man ska kalla de, kolla på en film till & sen åkte dom hem. fia följde med mej hela vägen hem :) hon är bäst helt enkelt!
sen på onsdag kväll kom fiiia till mej, vi gjorde milk-shake? lr jag gjorde (a)
oooch ah, dom blev nästan goda. sen satte vi på en film, samma film som vi såg med marcus & daniel. vi hittade ingen annan bra :p sen snacka vi rätt länge, :)
sen datan typ, hahaha aaah fia är som hon är :D orkar inte skriva mer om vad vi gjorde, men vi hade kul iaf!
hon skulle va hemma vid 00.00 & vid 04.00 ringer hennes mamma, när vi sitter & käkar. kanske inte allt för glad, men fia sov hos mej iaf! jag älskar dej!
på tordag kväll åkte jag till daniel, va där på kvällen! mysigt <3
sen hem packa & fixa lite saker i stallet, sen påå fredag åkte jag till hanna:)
de va länge sen faktiskt, men de va kul :DD
orkar inte skriva allt vi gjorde, men ah kul va de :)
sen hem på lördag/kvällen, käkade thai-mat sen sommna jag
gick upp vid 8, ut till hästarna släppa ut dom mocka fixa stallet
sen ta in och klippa carisssma, FINASTE
hon tyckte om de! :) sen red jag ut, haha hon va piigg
& nu orkar jag verkligen inte skriva mer, än att jag saknar daniel! <3
men ska duscha nu, heey !

Kommentarer
Postat av: fiia

Hej :D göttans med blogg den sa jag läsa 8 gånger om dagen =D

haha och va har haft kul på lovet och många fina minnen att lägga till x) men vi får spöka ngn dag med ;)

haha och vet du jag vet att du saknar dunkis men jag tycker allt du ska sakna med lite med (A)?

och jag kmr inte till skolan i morgon :(

så då får du längta lite till (A)

puss älskarej<3

2009-11-01 @ 18:06:29
URL: http://bossesbrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

hitta lite stavfel så jag skickar igen xD



Hej :D göttans med blogg den ska jag läsa 8 gånger om dagen =D

haha och va har haft kul på lovet och många fina minnen att lägga till x) men vi får spöka ngn dag med ;)

haha och vet du jag vet att du saknar dunkis men jag tycker allt du ska sakna mej lite med (A)?

och jag kmr inte till skolan i morgon :(

så då får du längta lite till (A)

puss älskarej<3



2009-11-01 @ 18:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0