länge sen

länge sen, men aja
sport lovet har vart hyssat bra ändå.
lördags åkte jag till fia, sen hände det lite saker så vi va hemma hela kvällen ist
söndags, stan och köpte godis å sånt med fia på kvällen, sen käka vi kina mat & hennes bror hämta oss :)
gick hem från fia vad 6 på morronen, faan va trött jag va (;
i måndags va jag hos fia oxå hahah, kolla film satt vid datan å sånt (h)
aja och i tisdag skulle jag igentligen vart med fia och andra men hade huvudverk och va trött så va hemma.
och i onsdag, igår alltså va jag méd fia igen haha asså underbart! jag älskar den tjejen ;) va och kollade på "farsan" filmen va helt okej faktiskt :)
haha fia både skämdes över mej och tyckte jag va pinsam, sötan :')
idag skulle hanna kommit till mej, men saker krånglar och de blev inte som tänkt. så ska sova tidit varee väll tänkt.
i morron ska jag träffa daniel tror jag, mysssigt!
och sen i helgen får vi se, vad jag och fia hittar på ;)
har hållt igång carisma med, hon är pigg som vanligt, bytte träns på henne med, funkar lite bättre faktiskt!
idag har hon stått, men i morron ska hon få gå som vanligt igen :)
yeess, så äre nu ska jag göra annat, pusss!

fia, jag
älskar dej
<3


dålig &suddig bild haha jaa



Kommentarer
Postat av: fiabus

åh fia dt är helt underbart att du har ståt ut med mig dessa dagar och att jag fått vara med dig såhär mkt!

bästa tiden på länge!<3

haha konstigt att jag skämdes för dig?! xD

helgen!? vafan ska vi hitta på?:S XD

Jag älskar dig fia!<3

2010-02-18 @ 21:34:56
URL: http://fiiiaandersson.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0