18 jan

Länge sen?
aja har inte haft lust ett att skriva ngt här på ett tag, lr ja sen nyår :o
men de har vart en hyffsat bra början på året tkr jag. fast rätt mkt i skolan redan, tkr jag iaf
och fixa G:et i matte verkar inte dt lättaste faktiskt, men ah jag har inget val
tänkte åkt på öppet hus på ett gymnaium i borås i morron, glömt av vad dt hette
men blir nog inte så jag orkar inte, sen ska jag till optikern å så med ;)
måndag idag i alla fall, en otroligt tråkig och dålig dag. ja nästan allt med denna dagen har varit dåligt ;s
förutom att älskling & marcus kom typ 15 min :')
dom skulle vidare till fia & lämmna en sak till henne
så dom va inte här så jätte länge, men kul iaf :)
sen efter att dom åkt red jag carisma, hon va alldeles för stark idag
& hon blir aldrig trött heller, aja fin är hon som alltid iaf :)
i morron äre skola och optikern efter dt, carisma har vilodag, japp
och jag måste gå med GLASÖGON hela jävla dagen i morron innan optikern :(
uuuuuusch!
aja nu måste jag sticka, byyee :)

laddar aldrig upp bilder på mej typ
men ah, här är en

Kommentarer
Postat av: Madde

haha de va väl inte så dålig?;) lite otur ibland kan man väl säga(a)<33

2010-01-18 @ 20:03:17
URL: http://maddenss.blogg.se/
Postat av: fiabus

Heeeey :D

sötfiia :D<3

2010-01-19 @ 18:35:05
URL: http://bossesbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0