22 januari

vart i uddetorp ida, rätt mysig skola faktiskt
rätt säker på att de blir den, om jag kmr in och så
åkte vid åtta va hemma vid 20 över 3, va i falköping lite snabbt efter vi vart på uddetorp
köpte en t-shrit & en tröja/jacka vet faktiskt inte vad man ska kall den.
aja, jag fryser galet & har skit ont i magen, pappa tror att jag är sjuk haha feber typ
men nej, jag känner mej hyffsat frisk faktiskt :D i morron har jag och daniel vart tsm 3 månader, jag älskardig
fia och marcus har vart tsm 4 månader idag, gulligt :)
aja detta kmr bli en otroligt tråkig fredag kväll,  i morron blire bättre iaf. ska nog sova hos daniel, och träffa fia & marcus med ? får se om vi hittar på ngt, och vad isf :)
red carisma idag med, mörkt och kallt men iaf, gick rätt bra. sötan
nu ska jag ta en varm dusch, göra hårinpackning å sånt, kolla på tv resten av kvällen
och försöka bli helt frisk tills i morron, låter braa
aja, PUSS

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vart ligger skolan någonstans? :)

2010-01-23 @ 16:37:42
URL: http://omtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0