:(

detta kmr bli den hemskaste helgen någongsin.
det som inte fick hända har hänt. tyvärr
de är orättvist, och jag kan verkligen inte göra ngt. ingen kan göra ngt.
det ända vi kan göra är att ge henne sin medecin, så hon slipper ha ont iaf.
dt är hemsk, de ända vi hoppas på är att hon får tillbaks synene på ett öga iaf.
Avvi har fått starr, de går inte att operar ens, vi ska ge dt några dagar.. och hoppas på att hon åtmindstånde kan få se på ett öga. de gör ont att se hur mkt avvi lider, hon är van vid att va ute hela dagarna & ha koll lixom
vakthund! :')
och nu ser hon inget. dt är hemskt
så ja om honn får tbx synen i helgen löser sej allt, men om inte så ah finns inte mkt att göra.
dt är för hennes bästa, om hon redan lider, hur fan ska hon klara av all leva flera år till, blind? ;s
orättvist mot henne. så får de bli. jag är bara egoistisk som tänker på hur mkt jag kmr sakna henne.
fassst, vi HOPPAS på att synen kmr tillbax, även om de knappast är troligt..
ngra bilder på sötaste!













minder söt bild på vavvis :')


lite bilder jag hittade snabbt på henne.

vavvis, jag älskar dej'


Kommentarer
Postat av: Madde

2010-01-29 @ 14:48:35
URL: http://maddess.blogg.se/
Postat av: Madde

=( <33

2010-01-29 @ 14:50:08
URL: http://maddenss.blogg.se/
Postat av: fiabus

åh fia :(

vi hoppas gumman , vi hoppas!<33

2010-01-29 @ 21:02:08
URL: http://bossesbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0