NYÅR!

yeess, & de va sjukt kul iaf! (:
fia kom till mej vid halv 6? vi fixade klart oss osv, sen kom min farfar och hämta oss (h)
hade ingen annan skjuts & snällt att han körde iaf
sen åkte vi till dunken, lr ah daniel(L) där va BOSSE/marcus med heheh
aja hahah ah de tar faktiskt rätt lång tid att åka dit, iaf när man åker med farfar :D aja
va där vid halv 7 kasnke :) nä lite efter va de nog
japp, så käka vi å massa sånt. orkar faktiskt inte skriva allt vi gjorde + att min mamma läser detta, så jaaa. men de va galet kul iaf!
man har alltid kul med dom! & bilder kommer, lr ah dom bilder jag "vågar" lägga ut haha ;)
sen kom mamma och hämta mej, sen åkte jag hem till linnea en stund va hemma vid halv 4 kanske, rätt lagom faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: fiia

det va underbart kul :D och jag tkr du ska lägga ut " nakenbilderna" XD tack för en underbar kväll:D<3

2010-01-01 @ 22:12:36
URL: http://bossesbrud.blogg.se/
Postat av: tufaa

hahahahahahhaha jaså din mamma läser;)

berätta om de intima fotona nu:)

2010-01-11 @ 19:56:05
Postat av: fiabus

Hahaha haha dom intima fotona XD vi har ju inte ens fått dom -.- x)<3

2010-01-13 @ 20:28:04
URL: http://bossesbrud.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahha tufaa, du vet väll redan allt?;)

2010-01-18 @ 19:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0